Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Νοτιοαφρικανός μαχητής Μ.Μ.Α. υπέστη κάταγμα στο κρανίο... αλλά νίκησε με ΤΚΟ!!!


Τον περασμένο μήνα ο JP «The Bull» Joubert έγινε ο πρώτος πρωταθλητής στην Light-heavyweight κατηγορία του EFC Africa βγάζοντας νοκ-αουτ τον Norman «Chef» Wessels στο EFC Africa 15. Στο πρώτο γύρο βέβαια, ο Joubert γλύτωσε φτηνά αφου σφυροκοπήθηκε άγρια απο τον Wessels και βρέθηκε μια ανάσα απο την ήττα.
«Στον πρώτο γύρο ένοιωσα την αδρεναλίνη μου να χτυπάει κόκκινο και έχασα όλη μου την ενέργεια.» Είπε ο Joubert και συνέχισε. «Ήταν δυνατότερος από ότι περίμενα και κυριάρχησε απέναντι μου, πράγμα το οποίο δεν έχει συμβεί ποτέ.»
«Στον δεύτερο γύρο άρχισα να ανακτώ την ενέργεια και την δύναμη μου. Συνέχισα να λέω στον εαυτό μου ότι είμαι ακόμα μέσα στον αγώνα και ότι δεν υπήρχε περίπτωση να τα παρατήσω. Αμέσως μόλις πέτυχα μέρικα χτυπήματα, είδα ότι και ο Norman είχε κουραστεί και ένοιωσα ότι ο αγώνας γυρίζει υπέρ μου. Αν μπορώ να το συγκρίνω με κάτι είναι σαν να έχεις αγκιστρώσει ένα ψάρι. Ήξερα οτι είχα ‘αγκιστρώσει’ τον Norman και έπρεπε να συνεχίσω να παλεύω αλλιώς θα εφευγέ η ευκαιρία. Ένας αγώνας γέρνει προς αυτόν που μπόρει να δέχτει τα περισσότερα και μπορεί να δώσει τα περισσότερα. Δεν έχει σημασία πως ξεκινάς αλλά πως τελειώνεις ένα αγώνα.»
Το τίμημα της νίκης ήταν πολύ μεγάλο για τον Joubert.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Joubert υπέστη κάταγμα του κρανίου, παρόλα αυτά συνέχισε να μάχεται και τελικά επικράτησε. Ο αθλητής κοιτάζει βέβαια πρώτα την υγεία του, όμως ελπίζει να είναι γρήγορα καλά ώστε να υπερασπιστεί τον τίτλο του.
«Ακόμα περιμένω το τελικό πόρισμα του γιατρού αλλά από ότι φαίνεται θα χρειαστώ χειρουργείο. Το κάταγμα είναι σίγουρα από τις αγκωνιές που δέχτηκα και κατά τη γνώμη μου οι αγκωνίες θα πρέπει να καταργηθούν απο το MMA. Δε θα μπορώ να προπονηθώ για 6 βδομάδες και το κρανίο μου θα πάρει μήνες να γιατρευτεί. Κάποιος μπορεί να ρωτήσει: Άξιζε όλη αυτή η ταλαιπωριά; Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το MMA είναι στο αίμα μου, είναι το άθλημα που επέλεξα και θέλω να συνεχίσω.»


Πηγή: http://www.mmafight.gr/2011-04-08-14-34-15/world-mma/766--mma-tko.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου